2010. április 30., péntek

Várakozás

A mai napom a várakozás jegyében telik. Manó hétfőn elutazott Leipheimbe iskolai kirándulásra. Nagyon hiányzik már. Üres a ház ha egyikük nincs itthon. Este érkeznek. Főznöm kell valami  finomságot amit szeret:) A Szaszánál az oviban pedig anyák napi ünnepség lesz. Nagyon titkolózik:) nem mondta el a versét sem mert Titok:) Nagy dolog nálunk az ha a nyilvánosság előtt verset mond. Ennek előzménye hogy egy gyermekotthonban nevelőként dolgoztam 10 évig. Szasza jóformán annyit látott belőlem hogy este anya megjön fél kilenckor , jóéjt puszi, alvás , reggel rohanás az oviba, és körbe körbe nap mint nap. Neveltem sok sok gyereket csak a sajátomat nem. 10 hónaposan került bölcsibe , soha nem mondott el semmi verset sehol, és ez a problémák egyike volt csak. Nehéz munkát találni ezért már vagy 2 éve őrlődtem mit csináljak, menjek, maradjak? Februárban egy szép napon bementem az irodába, nem gondolkodtam tovább , felmondtam. Jól tettem. Igaz nem tudom mi lesz munka téren. De Szabika a húsvéti ovis locsoló napon elmondta a verset, sok ember előtt.Senki nem értette miért sírok........... Azóta volt egy versenyen, amit megnyert:) Májusba ovistalálkozóra viszik nagy reményekkel. Tanulság.. nincs fontosabb mint hogy anyja legyél a gyerekednek...........

De azért hiányoznak  a gyerekek is az otthonból. Nem tagadom meg őket sem, hiszen volt akit pelenkás kora óta neveltem. Május 9.-én várom őket vendégségbe:)

2 megjegyzés:

  1. Szia Nanucco, szeretettel üdvözöllek az olvasóim között. Még nem jártam nálad, ez az első alkalom, úgyhogy most nagy örömmel nézegetek szét itt nálad. Szabika igen szerencsés, hogy te vagy az anyukája!!!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm:) Hát néha kételkedek abban hogy jó anya vagyok. Sok mindent másképp csinálnék. Megnyugtató téged olvasni.

    VálaszTörlés