2010. április 15., csütörtök

Ma sem....

Tudtam leülni varrni. Délelőtt az idősek otthonában voltam, ez a rendszeres csütörtök délelőtti foglalkozás. Befejeztük már a babákat, aztán csináltunk pénztárcákat. Ma pedig virágokat gyártottunk a leendő táskáikra. Harcias amazonok a szent:)

Miután hazaértem átgondoltam mennyi minden van még hátra, égnek állt a hajam. Aztán csak végeztem. Két szülinapi tortát kellett gyártani, ugyanis a törpecirkáló holnap lesz 6 éves. Egy kell az oviba mert ott kezdődik az ünneplés a pajtásokkal. Aztán kell egy idehaza hisz a családdal folytatjuk:) Tündértó torta volt a rendelés:) Tele gumicukor békával , krokodillal, dínóval,és egy kis tündéri tóval a közepén:) Anya pedig ma 40 éves:( Holnapra szervezkednek valami titokzatosat a gyermekeim: Nagy a suskus:) Imádom őket:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése