2010. április 17., szombat

Táska szabásminta

Ennek a szabásmintának az alapját a burdában találta a lányom, nagyon megtetszett neki, varrtam pár darabot belőle de úgy gondoltam pár dolgot érdemes rajt átalakítani. Kisebb változtatásokkal ez lett belőle.
Kiszabandó részek:



1db  59x41cm téglalap ez a táska eleje, és háta egyben. 2db 24x12cm téglalap ez a táska két oldala. 4db 8x32cm téglalap ez a táskafül részének az alja. 2db 16x5 cm csík ez a táska füle.

Béléshez:

1db 58x42cm téglalap, 2db 24x12cm téglalap.

Én a táska minden elemét kivétel nélkül bevasaltam vetexel a jobb tartás érdekében. A bélést is. 

Varrás folyamata képekkel.

1. lépés

 A táska bevasalt fül részét megfelezem , bejelölöm az anyagon. A hosszanti széleket behajtom a jelölésig,és levasalom. Középen kettéhajtom és megint levasalom.

 2.lépés






A két hosszanti szélét, 2mm letűzöm.




Igy fog kinézni a két fül készen.










 3.lépés

Fogok két 8x32cm téglalapot, színt színnel szembefordítva. (Ebbe fogom bevarrni a táska fülét) a két rövidebb szélét összevarrom, a saroknál többször megerősítem, majd elfordulok a hosszanti oldalra , de mielőtt tovább varrnám, a szélétől bejelölök 6cm, a két anyagréteg közé a jelölésre teszem a fülrészt átvarrok rajt , majd a másik szélén is bejelölök 6cm, oda illesztem a fül másik végét , levarrom a rövidebb oldalt is. Alul nyitva marad.



Sarkokat levágom.



Kifordítom ,és levasalom.












Bejelölöm a gomblyuk helyét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése