2010. október 5., kedd

Akikre és amire büszke vagyok:)

Ma volt a kiállításunk megnyitója. Hát ilyenben még nem volt részem:)) Nagyon büszke voltam a kis csapatunkra:) Meglepetésként ért hogy a helyi óvodából jöttek apróságok akik verssel köszöntötték az idős alkotókat:) Polgármesterünk is tiszteletét tette, és elismerte csapatunk munkáját. Eléggé zavarban voltam mert interjút még soha nem kért senki tőlem. Nos ezen is túl vagyok. A helyi tv műsorban is helyet kapunk. Már most lelkesen készülünk az adventi kiállításra:))))) Minden kézimunkás sütit sütött, volt kis buliféle a megnyitó után. Furcsa és ismeretlen érzés ez még nekem. De jó:))))
Na és a lányok:) meg az egy szem férfi tagunk, nagyon aranyosak voltak. Ragyogtak:) ez volt az egészben a legszebb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése