2010. szeptember 7., kedd

Varrógép.

Egy nénike jött hozzám vásárolni, s mivel a nénikék szeretnek beszélgetni egy ideig nálam is maradt:) Kiderült van egy jó öreg orosz varrógépe amit talán egyszer vett ki a dobozából, megnézni. Eladná:) nem akarom esetleg megnézni:) Nem akartam udvariatlan lenni, gondoltam ennyi időt nyugodtan szánhatok rá. Elmentem megnézni. Ősöreg, tejesen fémalkatrészes monstrum, ami kb 100 kiló, és láss csodát:) gyönyörűen lehet dolgozni vele. A világon minden talp amit én használok, hímezni lehet vele, az eredeti ikertűk is megvoltak hozzá. Stoppolótalp meg egyéb finomságok. Sok sok réteg anyagot átvarr. Mi kell még:) Úgyhogy lett egy ősi gépem tökéletes állapotban ötezerért:) Nem mintha a Berninám sokkal újabb lenne:)

7 megjegyzés:

  1. Tényleg örülök neki. Nemigazán lenne lehetőségem egy komolyabb gépet vásárolni. És ennek most nagyon örülök. A másik gépen ingencsak szervizre szorul, nem lenne jó most ha hetekig nem lenne gépem:) Mifelénk elég lassú a szervíz:)

    VálaszTörlés
  2. Dejó!Aranyos néni :D Nekem is orosz gépem van - Csajka. Most volt szervízben, úgy varr mint a kisangyal :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó vásárt csináltál.:)Majd lehet képet kérni róla?Olyan kíváncsi vagyok!:)

    VálaszTörlés
  4. Készítek képet róla:) De nagyon csúnyácska ám:))

    VálaszTörlés
  5. Nem is csúnya! Miért mondod? Egy ősöreg Textima talán szép látvány? De azért azt nem mondanám, hogy csúnyácska! :o)

    VálaszTörlés
  6. Köszi Virág:) A Nagy Zsuzsi férje meglepődött:)))) Azt mondja te ilyen öreg géppel varrsz???? Persze nem rosszindulatból. Inkább viccesen:))))

    VálaszTörlés