2010. augusztus 26., csütörtök

Csak úgy képek nélkül.

Kinyitottam a kis boltocskámat. Egyenlőre szerény készlettel, de nagy lelkesedéssel. Ma elfelejtettem elvinni a fényképező gépet, ezért csak később tudok képeket mutatni a még nem teljesen kész  üzletről. Az egyik sarokban van a műhelyféle valami:) világos, az ablak mellet olyan pont jó. Bár sok mindenem még dobozokban lapul. A piros szín ami dominál a berendezésnél. Hát nem éppen erre gondoltam, de ajándék berendezésnek ne nézd a fogát. Később átfestem:) Szeretek lent lenni. Nyugalom van. Sokkal több időm jut a varrásra mint itthon. Magam is meglepődtem hogy két nadrágot és egy felsőt megvarrtam magamnak teljesen nyugisan egy napon. pedig mellette azért voltak vásárlóim is. Olyan ez most nekem mint gyerekkoromban a bunki:) a bodzásban. Holnap képekben is:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése