2010. március 11., csütörtök

Idősek otthona.

Tíz évig dolgoztam gyermekotthonban, mindenféle korosztályú gyermekkel. Február 15.-től  megváltoztattam az életem. Nem tudok az elveim ellen nevelni tovább, itt volt az idő hogy váltsak. Pillanatnyilag varrással foglalkozom, és igyekszem minél kevesebbet kimozdulni hazulról, regenerálódik az idegrendszerem:) Felkértek az idősek otthonából hogy készítsek babát a gondozottakkal. Éles ellentét a gyerekek világával:) érdekes. Most ott tartunk hogy hatalmas a lelkesedés ,és alakulóban a Naplemente kreatív csoport. A gyermekcsoportom Ügyes kezek névre hallgatott:) de ezt az idősebb hölgyek nem vállalták fel, mondván hogy max bütykös kezekről  beszélhetünk:) Imádom őket:) Új kihívások. Aranyosan dolgoznak. Van már ugye  aki nem tud tűt fogni a kezébe, ő szabja az anyagot, vagy rajzolja a mintát, vagy éppen tömi az alkatrészeket. Nagy a munkamegosztás. Gyönyörűen kötnek, horgolnak. Ma kaptam egy csomó ajándékot tőlük. Horgolt csibét , kis terítőt, kötött macskuszt, horgolt tojást. És egy csomó szeretetet. Munka közben, mert ugye van aki már csak énekelni tud, ő szórakoztatott minket a nótáival. Na :) hát vannak elég pikáns nótáik. Majdnem elpirultam:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése