2010. január 18., hétfő

Jól indult a napom:)

Sziasztok.

Ma nagyon jól indult a napom. Megtanultam valami újat. Este blogokat olvasgatva rá kellett jöjjek arra , amit tulajdonképpen eddig is tudtam. Hiányos a tudásom. Tele van fekete foltokkal:) De nem baj, holtig tanul az ember. Rájöttem mire való az a rugós kis talp a gépemhez, és hogy is kell csinálni a szabad gépi tűzést. Jó sokáig fent voltam és olvasgattam. Regisztráltam erre a blogra is többek között, majd csak rájövök hogy működik:) ugyanis ehhez sem értek túlzottan. Vártam hogy reggel legyen és kipróbálhassam amiről olvastam. Köszönöm lányok hogy megosztjátok azt amit tudtok. Nagy öröm volt ez nekem, hogy sikerült:) Csinálok képet is , és majd rájövök hogyan töltsem ide, hogy megoszthassam veletek. Bár még nem ismertek, de remélem hamarosan ez is változni fog.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése